Wat is een goed schema voor Krachttraining?

Ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer.. Ik heb tot mijn beschikking: 2 Dumbells, één barbell. Iemand?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (4)

Als je meer dan 80% van je kracht levert, wordt je sterker en bouw je conditie op...

Als je minder dan 80% van je kracht levert, bouw je alleen conditie op...

Zorg dat je je kracht kent en train naar gelang je kracht is... Hoe je dat doet is aan jou... Met je hulpmiddelen die je hebt... Zie op het net hoe het moet en leer het en doe het...

(de 80% kan persoonlijk een tikje variëren en wordt hoger naarmate je beter getraind raakt...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie link.

http://krachttrainingschema.wordpress.com/het-krachttraining-schema/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ikzelf doe 8 apparaten en tussen elk apparaat buikspieren.voor alle apparaten geldt 3x 15 met elke x 30sec tot minuut rust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor elke spiergroep een aparte oefening doen en om de 6 tot 8 weken veranderen van oefeningen. eerst setjes doen van 3x15 en later dit veranderen in 3x12 en dan het gewicht sneller verhogen hier staan wel allemaal oefeningen:
http://www.acti-vita.nl/acti-fitness/acti-fitness/fitness-algemeen.html
denk er wel aan dat als je twijfelt of je het wel goed doet, je beter niet verder kunt gaan, maar dan beter naar een sportschool kunt gaan anders kun je blessures krijgen