Wat is het beste (goedkoopste) vuurwerk dat je kunt kopen?

Ik ga binnenkort vuurwerk halen ik wilde weten wat ik dan het beste zou kunnen kopen.
Mijn budget ligt tussen de 50/100 euro of misschien wel meer. Ik ben meer fan van siervuurwerk, dan knalvuurwerk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.6K
Powergen
12 jaar geleden
Binnenkort? Ik weet dat het bijna eind december is maar of ik dat binnenkort noem? :P
anneliez
12 jaar geleden
Net zoals de pepernoten steeds vroeger komen (de tulpen ook trouwens) komt het vuurwerk ook steeds eerder.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
op 29 december ben je de eerste

Het beste antwoord

Beste en goedkoop gaat niet zo goed samen, of het is het beste wat je kunt krijgen, maar dat is duur, of het is goedkoop, maar dan is het troep... Ik zou honderd euro aan astronauten kopen, een vreugdevuur op straat maken, en daar al die astronauten in flikkeren, is geen siervuurwerk maar wel erg leuk!! voor 100 euro krijg je doorgaans een lullig pakketje waarvan een derde het weer niet doet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb ik wat aan. Ook weer wat geleerd!

Andere antwoorden (4)

Goedkoopste siervuurwerk is een extra large sterretje die je desgewenst met je linker of rechterhand krachtig heen en weer beweeg waardoor mooie effecten ontstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou me beperken tot een grote door ( aanmaak ) lucifers, die vlammen mooi op en dan kun je met het resterende geld iets nuttigs doen. Ik denk hierbij specifiek aan KIKA.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jonge waar slaat die op het is zielig die kika maar er bestaat geen geld alleen voor kika
waar ga je het halen als het hier in nederland is koop dan 500 grams potten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar belgië en smokkel wat illegaal siervuurwerk mee! misschien wat duurder mar wel het mooist@!