Wanneer merk je het verschil tussen warming-up en training? zie info!

Ik moet voor school een warming-up van 10 tot 15 minuten verzinnen en opgeven. Nou zitten ze met 26 mensen in een klas dus er zijn 13 warming-ups. Dus dit betekent dat je een beetje origineel moet blijven.
Dit had ik bedacht;
Rondjes rennen en dan hakke-billen, knieheffen en springen.
Dan moet ze tegen de kortse muren zitten alsof ze op een stoel zitten, dus dat betekent rug tegen muur en benen 90 graden. Afvallers moeten heen en weer rennen en armen los draaien en warm blijven.
Dan moeten ze even in gooien/spelen met een basketbal.

De training is voor basketbal en voor een sport klas!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg adam090

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Wat ik mis in je verhaal zijn strekoefeningen voor zowel armen als benen. Zou ik toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat van "met je rug tegen de muur zitten en je benen 90 graden" denk je dat het bij een warmingup past of niet? Want de ene zegt dat het geen warmingup is en de ander wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is vrij pittig voor een warming-up. Dergelijke duur-oefeningen kun je vlgs mij beter aan het EIND van de gehele training doen.