Ik zoek leuke spelletjes zoals op http://www.paardenspelletjes.nl wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet het over paarden??;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk het wel aan de trefwoorden te zien xD

Antwoorden (3)

www.horsetemptation.com/

Horse Temptation is een online text based paardenspel waarbij je je eigen paard kan kopen en allerlei dingen ermee kan doen. Je kan je paarden trainen, ...

www.horsemasters.eu/

HorseMasters - Het leukste online paardenspel: fokken, trainen, verzorgen en wedstrijden tegen elkaar spelen. Verdien punten in dressuur dressuur, ...

www.hetpaardenspel.nl/

HetPaardenSpel.nl is een gratis automatisch paardenspel waar je de paardenwereld virtueel beleeft! Registreer je ... Gebruikers online laatste 24 uur: 2.266 ...

www.horsetycoon.nl/

Paardenspel waarbij je je paarden kan verzorgen en wedstrijden ...

equilino.nl/

Welkom bij Equilino, het online paardenspel voor echte paardenvrienden! De volgende dingen kun je doen in Equilino! Een eigen paard hebben;

combininghorses.nl/

Combining Horses is een online automatisch paardenspel waar je de wereld van paarden virtueel beleefd. Registreer je vandaag nog!

Horsegames de beste Nederlandse paardenspellen online ...

horsegames.eigenstart.nl/

http://www.myhorsez.com

www.girlsgogames.nl/Paarden

Eigenlijk gewoon in google intypen dat je een online paardenspel zoekt ;P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf vind ik www.howrse.com erg leuk. Heb je een vraag dan kun je daar altijd bij mij terecht. Ik heet erop: CupCakeVanille. En als je niet zeker weet of ik het ben, ik heb een kastanjebruin hengstenveulentje dat Dean heet. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.paardendroom.tk

Je begint met €7.500,=. Het is de bedoeling dat je van dit geld een paard koopt en af en toe water en voer, zodat het paard gezond blijft. Als je een paard gekocht hebt, kun je hem verzorgen in de stallen. Als je dit regelmatig doet blijft het paard gezond. Je kan het paard inrijden door buitenritten te maken. Er zijn verschillende buitenritten. Is het paard ingereden, dan kun je hem/haar mee laten doen aan wedstrijden (Springen, dressuur of mennen). Hoe beter je paard wordt, hoe meer geld zij/hij waard wordt. Ook kun je doelen behalen in het spel, waardoor je het spel beter leert kennen en met het behalen van die doelen kun je leuke prestaties verdienen!