ik wil een minibike bestellen, is deze site betrouwbaar? (het heeft geen huiswinkel keurmerk. (beschrijving voor de site)

http://www.ms-bikes.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om door je eigen tuin rondjes te rijden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mischien heeft hij een grote tuin, of koopt hij er een voor op het parcours, of gaat hij ermee over straat rijden, maar ik denk wel dat hij weet dat dat niet mag.

Het beste antwoord

Ik durf het niet te zeggen. Er staan wel contact gegevens bij. Als je het niet vertrouwd, niet doen, en een andere winkel opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ziet er allemaal heel netjes uit, overal goed de gegevens aangegeven. Er is een bezoekadres waar je dus langs kunt gaan, je krijgt garantie, de pagina's gaan zelfs via een beveiligde verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ziet er betrouwbaar uit, ,maar je kunt het nooit zeker weten.
wat ik zou doen om het zeker te weten is:
je koopt er eerst een spuitbusje kettingreiniger ofzo, iets wat niet zo duur is en je toch nodig hebt als je de minibike hebt.
als het niet binnenkomt, ,weet je dus dat het niet te vertrouwen is, tenzij je niet op verzenden hebt gedrukt ofzo, maar dat spreekt voor zich.
zo test je als het ware de webshop uit.
als het dan is binnen gekomen, kun je aannemen dat de webshop te vertrouwen is, al geeft het geen garanties, maar je weet in ieder geval dat ze een winkel enzo hebben, en dat ze spul opsturen.

Toegevoegd na 2 minuten:
bestel b.v. deze
http://www.ms-bikes.nl/Webwinkel-Product-2820673/Motip-remmenreiniger-carburateur-reiniger.html
let op: dit is geen smeermiddel, maar ontvetter.
maar met een minibike komt dit wel van pas.