Hoe moet ik een salto maken?

Hoe moet ik een salto maken zonder trampoline?
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd op gras 1 keer viel ik op mijn hoofd de andere keren kwam ik zittend terecht

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende keer breek je je nek en beland je in het ziekenhuis. Goed bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je het wel op een trampoline?
dat je ook op je voeten komt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meld je aan bij een gymvereniging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg een bananeschil achter de deur of leg je deurmat een beetje opgerold, dan komt de salto voor je er erg in hebt.

Antwoorden (2)

het belangrijkste is, is dat je het opbouwt. je kan immers niet zomaar een salto doen, want je breekt zo je nek. je hebt niet gezegd of je vooruit of achteruit wou. dus ik neem achteruit. in dit filmpje (met toevallig ali B) zie je hoe hij door 2 jongens wordt vastgehouden (zoek dus ook echt 2 mensen). het filmpje is vrij duidelijk, maar let wel goed op hou de 2 mensen je vast houden. want dan kan er niet zo heel veel misgaan. veel succes!

Toegevoegd na 33 seconden:
probeer hem trouwens eerst goed op de trampoline want dan heb je de beweging gelijk goed te pakken!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zo klein mogelijk maken, eerst zo hoog mogelijk springen en dan kin op je borst en knie ingetrokken houden als je op hoogste punt ben!