Weet iemand of er een bijeenkomst voor simoncelli wordt gehouden in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Het lijkt me niet waarschijnlijk. Het was een Italiaan, in zijn eigen land zullen wel bijeenkomsten zijn.

Vergelijk het met de dood van Ayrton Senna destijds, ik kan me niet herinneren dat er daarvoor in Nederland een bijeenkomst gehouden is.