Is er een nadeel als je het meeste gewicht voor in in een kart zet ?

Want als je achterin het meeste gewicht op bouwt dan slip je eerder als je een bocht in gaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Nou !! Eerder (in tijd) een fractie ook bij (te)veel gewicht voor .in dien voorkant uit breekt ,kan je niet veel corrigeren ,bij gas terug komt vaak de achter kant na voren .ja het is persoonlijk ,en ook hoeveel pk's je hebt ,het mooiste is alle ge wicht in het midden ,of in balans ,en lukt dat niet iets meer gewicht achter geeft over stuur ,teveel voor onder stuur .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt heb er wat aan gehad