is er een plek waar ik kan uitzoeken wat een leuk cadeau is om te vragen?

Toegevoegd na 31 minuten:
ik ben 12 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud ben je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben 12

Antwoorden (4)

Kijk eens bij Intertoys, enz. Of de Milo, warenhuis misschien als je dingen wil verzamelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de site van V&D bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga gewoon naar een grote stad zoals Antwerpen Amsterdam Rotterdam loop daar gewoon voor de lol door heen en misschien vind je iets leuks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook 12 jaar en ik vind het ook altijd heel moeilijk om iets te vragen aan mensen. Meestal vraag ik cd's, boeken, sieraden, geld, make-up enzovoorts. Een beetje standaard cadeaus, maar je kunt ook lijstje op je magneetbord/kamer hangen of iets dergelijks, en daar een lijstje maken van dingen die je gezien hebt of gelezen die jou wel leuk lijken om te hebben. Als het goed is, en je af en toe wat opschrijft dan heb je daarna een mooi lijstje met dingen die je wilt hebben!
Dat gebruik ik namelijk ook af en toe, als ik iets niet wil vergeten!