Heeft er iemand weleens op tv een leg bij darten op de klassieke manier (uit) gegooid?

Dus T20 T19 bulls-eye in die volgorde en dan 3x (is ook 9-darter)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ja, Phil Taylor. Ik weet alleen niet meer welke wedstrijd dat was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, maar is alweer een paar jaar gelden volgens mij
Vorige week heeft Dolan nog een hele bijzondere 9 darter gegooid, via het double in double out principe. Was de 27e negendartern die live op televisie te zien was, maar de eerste op deze manier.

Hier een link met het filmpje:
http://www.dartfreakz.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=6029:video-van-de-week-qde-unieke-9-darter-van-brendan-dolanq&catid=23:overige-hoofdnieuws&Itemid=681