Ikwil andere positie gaan spelen dan mij trainer wil hoe overtuig ik hem?

Ik ben nu spelverdeler maar ik wil i.v.m met lente liever libero worden. Meer trainers vinden mij dan een interessante speler hebben ze gezegd dus eigenlijk wil ik dat ook wel gaan spelen. Alleen mij vereniging wil bij de jeugd nog geen libero hebben omdat het ook slecht kan zijn voor je opleiding vinden ze. maar hoe kan ik ze toch overtuigen wan ik wil het echt heel graag om hoger te komen. Ik kan naar een andere vereniging maar dan moet ik t eerst als libero laten zien bij mn eigen vereniging.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Libro over welke sport heb je het misschien lijk ik nu dom maar weet het echt niet :p

Antwoorden (4)

Gewoon zeggen? Wat je nu zegt kan je ook tegen hem zeggen op dit moment :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gaat zeuren om een andere/betere plek beledig je je trainer: je geeft dan aan dat jij vindt dat je je eigen kwaliteiten beter kan inschatten dan hij.
De beste manier om op te vallen is door verrekte goed te voetballen, dan komen de kansen (bijna) vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kun je in oefenpartijtjes (op de training ofzo ) dat jij op die positie het ehct goed kan en dat het jouw spel ten goede komt . mischien dat je de trainer dna hebt overtuigd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat je er voor over hebt, maar je zou natuurlijk ook hele slecht set ups kunnen geven, of je techniek laten zakken, op hoger niveau worden de draaiballen echt wel afgefloten.
Maar de kortste klap is toch in debat te gaan met je trainer... volleybal is naar mijn idee nog altijd hobby, en je moet zelf aan kunnen geven wat jouw grenzen zijn.