Hoe kun je gratis zumba lessen volgen?

Ik zou graag afvallen, en heb gehoord dat zumba hier erg goed voor is. Maar ik weet niet hoe het moet, en zou graag lessen ofzo volgen. Het mag zelf op papier ofzo zijn. Gewoon zodat ik een paar oefeningen kan en dit dagelijks kan doen. Weet iemand iets? En graag nog wat extra uitleg.

Toegevoegd na 19 uur:
En ik heb een Wii.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (6)

Volg het op YouTube.
Er staan heel veel filmpjes op en het is gewoon gratis!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Youtube kun je Zumba filmpjes zien. Zo kun je zien hoe het moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
filmpjes zijn beter dan op papier.+1
Je kan inderdaad op youtube kijken. Misschien kan je ook nog bij een bibliotheek een paar zumba dvd's huren. Die zijn ook heel leuk!

Toegevoegd na 44 seconden:
Dat is vaak ook gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet gratis maar zeker wel een aanrader:koop 1 malig een dvd met zumba oefeningen en ga het doen zo vaak als je wil. de uitleg is duidelijk .
heb je een wii? daar is ook zumba voor te koop leuk verjaardagscadeautje misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kost misschien enige moeite maar ik heb laatstelijk via het programma somud ( een download programma) diverse instructie filmpjes kunnen downloaden. Deze op dvd gebrand in de dvd speler en hopla zumbaen maar.
google maar even om de download van het programma somud te krijgen.
Frank

Toegevoegd na 9 uur:
IK heb in de search van somud wii zumba ingevoerd.
Daar kwamen diverse hints uit.
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zumba wii werkt niet: ik ken een instructrice, die deed het ook op de wii, en toen zei het programma at ze alles fout deed, maar als je gewoon met je controller schud zegt ie wel dat je het goed doet.
wat je beter kunt doen, is sportscholen bellen. ik weet niet of je in de buurt van een grote stad woont, maar de meeste sportscholen hebben tegenwoordig wel een aanbod van zumba. als je bijvoorbeeld bij acht sportscholen twee gratis proeflessen kan doen, wat meestal wel kan, ben je gelijk 4 maanden verder. daarna heb je de feeling een beetje, en kun je de YouTubefilmpjes beter volgen. zoek dus uit bij welke sportschool ze zumba aanbieden, en vraag bij elke sportschool hoeveel gratis lessen je mag meedoen