Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Amy gaat op badminton. Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een racket?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
574

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij moet niet te zwaar zijn en goed in de hand liggen! Bespanning niet te strak of te los!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meestal moet je racket de lengte hebben van je arm... De voorkeur voor het racket is heel persoonlijk. Iets lichter is wel fijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij ook bedankt.
Niet gelijk een duur racket kopen. Anders zit je straks met zo'n duur ding als blijkt dat je het toch niet zo'n leuke sport vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedemorgen,
Welke leeftijd geeft Amy? Er zijn rackets in overvloed. Voordat je naar een winkel gaat, foe je eerst navraag bij de club waar ze wil gaan spelen of ze daar rackets verkopen. Als dat zo is dan kan ze diverse rackets proberen. Voor de kleinere tot 8 jaar is de keuze niet zo belangrijk als het maar geen huis tuin en keuken set is van een tientje. Na de leeftijd 8-10 jaar gaat het materiaal een rol spelen. Sterkte van het frame, type bespanning etc. Mijn dochter heeft ooit een spreekbeurt gemaakt over badminton. Als je die graag wilt, dan meld je maar even!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedemorgen Richard, Amy is 61 jaar en om te bewegen ga ik op badminton. Géén moeilijke toestanden, gewoon voor ontspanning. Bedankt voor jouw reactie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding