Wat kan ik voor morgen nog doen?

Morgen heb ik de coopertest. Dat is een test waarbij je binnen 12 minuten zoveel mogelijk meters moet maken (hardlopen). Dit is weliswaar erg zwaar! Ik heb me helemaal niet kunnen voorbereiden. Ik heb nu ook echt totaal geen conditie. Wat kan ik voor morgen nog doen, zodat ik morgen de test gewoon (gezond en voldoende) haal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vroeg naar bed gaan.....!

Niet veel meer waarschijnlijk, je hebt hier namelijk erg veel conditie voor nodig, als je dus niet hebt geoefend wens ik je erg veel succes, aangezien 12 minuten hard rennen erg zwaar is.

Op tijd gaan slapen en wat fruit eten. Je kunt je conditie niet in éen dag verbeteren. Zorg dat je wakker en fris bent. En niet te hard beginnen, dan ben je na een tijdje stuk en loop je minder veel dan als je de hele tijd wat zachter door blijft lopen.

Vroeg naar bed gaan en niet te laat wakker worden, maar wel genoeg slapen. En zorg ervoor dat je morgen gewoon je eigen tempo loopt, dan is het nog vol te houden, of in ieder geval beter dan wanneer je meteen op vol tempo gaat rennen.

Je kunt je ziek melden,gaan voor bereiden en volgende week een herkansing doen. In 1 nachtje is dit niet meer voor te bereiden of op te lossen.

Je kan er nu niet veel meer aan doen, gewoon op een normale tijd naar bed goed ontbijten en lunchen én alles geven morgen. De coopertest is prima te doen voor een scholier met een gemiddelde conditie, als jouw conditie nu wat minder is raad ik je aan om morgen gewoon alles te geven en door je mogelijke 'steken' in je buik te lopen. succes!

Zoals eerder is geantwoord: op tijd slapen en morgen misschien een dextro nemen? Ik zou er verder ook niet te veel waarde aan hechten, tenzij het echt belangrijk voor je is. Succes morgen!

Wat bij helpt is vooral goed opbouwen en daarna de balace vinden, en dus niet meteen als een gek gaan rennen.

Doe een goeie warming up en zorg dat jou spieren goed los zijn .

Ga start to run doen voor eventuele bijkomende tests later. Zo bouw je je conditie op. Ga vroeg slapen. Vertrek vooral niet te snel want dan lig je er snel uit. Bouw je eigen tempo op maar probeer toch bij iemand te blijven.

Ben een beetje laat maar misschien heb je hier iets aan: Eet dingen met veel koolhydraten zodat je voldoende energie hebt.

Relativeren. Wat is er zo belangrijk aan als een idioot 12 minuten hard rennen en aan 't eind half dood neervallen? Wakker worden, de leeuwen zijn uitgestorven in Nederland! Een onvoldoende voor de coopertest haal je echt nog wel op als je de rest van het jaar gewoon goed meedoet met gym.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100