Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik voor morgen nog doen?

Morgen heb ik de coopertest. Dat is een test waarbij je binnen 12 minuten zoveel mogelijk meters moet maken (hardlopen). Dit is weliswaar erg zwaar! Ik heb me helemaal niet kunnen voorbereiden. Ik heb nu ook echt totaal geen conditie. Wat kan ik voor morgen nog doen, zodat ik morgen de test gewoon (gezond en voldoende) haal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
991

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Vroeg naar bed gaan.....!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet veel meer waarschijnlijk, je hebt hier namelijk erg veel conditie voor nodig, als je dus niet hebt geoefend wens ik je erg veel succes, aangezien 12 minuten hard rennen erg zwaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op tijd gaan slapen en wat fruit eten. Je kunt je conditie niet in éen dag verbeteren. Zorg dat je wakker en fris bent. En niet te hard beginnen, dan ben je na een tijdje stuk en loop je minder veel dan als je de hele tijd wat zachter door blijft lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeg naar bed gaan en niet te laat wakker worden, maar wel genoeg slapen.

En zorg ervoor dat je morgen gewoon je eigen tempo loopt, dan is het nog vol te houden, of in ieder geval beter dan wanneer je meteen op vol tempo gaat rennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je ziek melden,gaan voor bereiden en volgende week een herkansing doen.
In 1 nachtje is dit niet meer voor te bereiden of op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er nu niet veel meer aan doen, gewoon op een normale tijd naar bed goed ontbijten en lunchen én alles geven morgen.

De coopertest is prima te doen voor een scholier met een gemiddelde conditie, als jouw conditie nu wat minder is raad ik je aan om morgen gewoon alles te geven en door je mogelijke 'steken' in je buik te lopen.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals eerder is geantwoord: op tijd slapen en morgen misschien een dextro nemen?
Ik zou er verder ook niet te veel waarde aan hechten, tenzij het echt belangrijk voor je is.
Succes morgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bij helpt is vooral goed opbouwen en daarna de balace vinden, en dus niet meteen als een gek gaan rennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe een goeie warming up en zorg dat jou spieren goed los zijn .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga start to run doen voor eventuele bijkomende tests later. Zo bouw je je conditie op. Ga vroeg slapen. Vertrek vooral niet te snel want dan lig je er snel uit. Bouw je eigen tempo op maar probeer toch bij iemand te blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben een beetje laat maar misschien heb je hier iets aan:

Eet dingen met veel koolhydraten zodat je voldoende energie hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Relativeren. Wat is er zo belangrijk aan als een idioot 12 minuten hard rennen en aan 't eind half dood neervallen?

Wakker worden, de leeuwen zijn uitgestorven in Nederland! Een onvoldoende voor de coopertest haal je echt nog wel op als je de rest van het jaar gewoon goed meedoet met gym.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding