Hoe heet in de efteling een attractie waarin je het hele park ziet?

In de efteling is zo`n soort draaimolen met een lange arm. Die gaat omhoog en dan kan je het hele park zien. Weet iemand hoe dit heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik ook in geweest,gaat meer dan 40 meter de lucht in!
Wel mooi dat je alles kan zien,ook doodeng als je hoogtevrees hebt,zoals ik.Doe ik nooit meer..!

Het beste antwoord

Da's de Pagode...!