Ik ben een gevorderde beginnende windsurfer, en ik heb altijd een set gehuurd. Maar nu wil ik er zelf een kopen! Iemand tips waar ik goedkoop kopen?

Altijd gehuurd, maar wil nu echt zelf kopen. Het liefst goedkoop maar ook wel een beetje kwaliteit. Ik ben 1.87 en 60 kg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevorderd beginnend? Die vind ik leuk ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde exact hetzelfde zeggen. Je kan een van de twee zijn, niet allebei tegelijk. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha heerlijk mensen;
Gevorderde beginnende surfer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevorderd beginner mooi bedacht zou kunnen natuurlijk dan huur je een plank en op weg naar t water bedenk je je Dat een aantal keer tja dan kan je een gevorderd beginner zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja toch haha ik surf al 4 jaar maar ben er een jaar tussenuit geweest dan ben je geen beginner meer maar ook nog niet gevorderd (à)

Antwoorden (1)

Begin je te vorderen of vorder je met beginnen?
In dat geval is www.marktplaats.nl een prima plek voor goedkope boards.