Krijg je in sportschoenen van kunststof niet heel snel natte voeten?

Ik ben heel erg gewend aan mijn nike air max classic sneakers, loop er er al een jaar of 12 continu op (niet op hetzelfde paar uiteraard), en ik merk dat je voeten er dan toch aan wennen. Ik had deze ook voor de sportschool. Nu moeten deze echt dringend vervangen worden, ze zijn gewoon af. Tuurlijk komt dat altijd op een moment dat de bodem van mijn portomonnee in zicht is dus zit ik op de scapino website te kijken. Mij valt op dat veel (zeg maar gerust bijna alle) goedkopere sportschoenen van kunststof zijn. Maar krijg je daar niet heel snel natte voeten in? Ik heb ooit een paar nepleren pantoffels van blenzo gehad en mijn voeten waren compleet nat, week en wit uitgeslagen als ik daar een uur op liep. Ik wil natuurlijk bij sportschoenen niet hetzelfde probleem...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je zegt het zelf al: in de Blenzo kunststof pantoffels heb je al natten voeten! En die sluiten nog niet eens af.
Kunstleren sportschoenen ademen totaal niet. En omsluiten je voeten ook nog eens geheel. Ja, daar krijg je dan zeker natte voeten in.
Goed schoeisel is ZO belangrijk, daar zou ik niet op bezuinigen! Koop goede, leren schoenen die ademen. Compenseer dit met een goedkoop shirtje, want dat is niet zo belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, en normaal bespaar ik daar ook absoluut niet op. Maar je kunt moeilijk 100 euro uitgeven als je nog maar 50 hebt bij wijze van spreken =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ia het dan beter je aankoop nog even uit te stellen. Misschien krijg je spijt van de koop van kunstleren schoenen.
Ik heb net op de site van Scapino gekeken, maar ze hebben al leren (heren) sportschoenen voor nog geen €30. Voor dames misschien ook wel. Ik zou eens in de winkel gaan kijken als ik jou was.