Waar kan ik een slaapzak kopen in Amsterdam?

Ik ga over 1 maand naar kamp naar Luxemburg voor 5 dagen maar heb een probleem. I
k heb nog geen slaapzak en weet ook niet waar ik ze kan kopen.
Weet iemand waar ik ze kan kopen in Amsterdam voor goedkoop.
Ik ben een jongen van 18 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (5)

Bij de blokker,action en vaak in de kampeerwinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
V&D en de Bijenkorf, en als er een Perry Sport zit, daar ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de winkel hebben ze meer keus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.perrysport.nl/index.php?pagina=zoeken&trefwoord=slaapzak Slaapzakken voor dames?
Carl Denig op de weteringsschans of anders bij de decathlon in Zuidoost
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Lidl liggen de laatste weken ook vaak kampeerspullen, waaronder ook slaapzakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon online bestellen dan wordt het thuis bezorgd, maakt niet uit waar je dan woont. (tip: www.yankeeonline.nl)