Net keelontsteking gehad, vandaag naar de kermis (in booster etcetera...) kan dat ?

Ik heb net een week keelontsteking gehad, vandaag voel ik me eigenlijk weer goed. Nog niet he-le-maal geweldig, maar ik kan gewoon alles doen, geen hoofdpijn/buikpijn/keelpijn (ik voel nog wel iets, maar totaal geen pijn) meer.

Koorts opgemeten, heb geen koorts meer.

Voelde me gister wel slecht.

Ik kan erg goed tegen attracties zoals de Booster (zal daar als ik echt 'normaal' ben echt nooit misselijk in worden, ook niet na meerdere keren achter elkaar.)

Het gaat hier om de booster van Zuidema; http://www.fangokermisfoto.nl/images/0215table100.jpg

Die is wel 'maxximum' ofzo. Op een lege kermis ben ik een keer 2x in de speed booster van uh.. Ropers volgensmij gegaan, hij ging toen erg lang; en na 2x achter elkaar was ik wel erg misselijk. Deze booster: http://www.kermisvoorhout.nl/templates/images/report/Tilburg/Tilburg_069.JPG

Ik neem aan dat ik niet dood ga of een hartaanval krijg ofzo (ik ben net 16), ik gaat even echt om vandaag (dus geen antwoorden zoals; ga lekker morgen joh voor de zekerheid).

Misschien overdrijf ik enorm, maar ik zou toch graag weten wat de risico's zijn :)

Groetjes,

Toegevoegd na 14 minuten:
Oja bij het drinken voel ik nog wel een beetje mijn keelontsteking (dus soort bobbel in mijn keel, alleen veel minder dan eerst) & uh, niet te veel lucht binnenkrijgen? Dus ik moet gwn mijn mond er in dichthouden en dan is het goed ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Je moet proberen niet te veel lucht binnen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet te veel lucht binnen krijgen is dat het enige? Dus ik moet daarin gwn mijn mond dichthouden? En wat als ik wel even mijn mond open doe, stik ik dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er komen dan bacterien bij, ik had dat ook precies bij de kermis in mijn dorp en er werd geadviseerd niet mn mon wagenwijd open te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay thanks, en verder kan het dus gewoon gerust?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wss wel.
Je kan gewoon in het ding. Als je er toch lichtelijk misselijk uitkomt, dan moet je gewoon niet meer gaan. Maar een keelontsteking kan geen kwaad hoor voor een kermis atractie.

Ik zou alleen niet gaan vliegen.
Sccs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ga dus sowieso wel 'vliegen' in de booster haha, wat als ik dat dus doe ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vliegen in de booster kan geen kwaad. Vliegen in een vliegtuig is minder. Mijn zusje had keel ontsteking gekregen en ging vliegen... Die heeft de hele vlucht gejankt van de pijn. Een vlucht van 12u. Maar jij lan gewoon genieten van je dag op de kermis, niets aan de hand.