Toen ik een jaar of 15 was, was er NBA basketbal op TV (samenvattingen). Waarom is dit niet meer zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook uit 1977 :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijna '76
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ouwe.......:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt wel

Het beste antwoord

Ik denk dat de kijkcijfers tegenvielen en dat de rechten voor het uitzenden dan wel heel duur worden want NBA zal niet de goedkoopste zijn met rechten uitgeven neem ik aan. Of de zender heeft in het geheel geen toestemming meer om de rechten te kopen.