Zijn die goedkopere waveboards echt veel slechter dan degene die rond de 100 euro kosten?

Mijn zoon wil graag een waveboard. Als ik op de computer info probeer te vinden zie ik alleen maar sites waar VEEL waarschuwingen zijn tegen de wat goedkopere varianten.

Maar volgens mij zie je ze wel overal op straat en ook sommige speelgoedzaken verkopen ze.

Dus hoe zit het nou, Is het bangmakerij of is er echt veel kwaliteitsverschil en waar moet ik op letten als ik er één kies?

12 jaar geleden
in: Sport
2.7K

Het beste antwoord

Ik kan niet antwoorden voor een ander maar ík merk geen verschil. Gekocht op www.sidder.nl ik weet niet of ze er daar nog zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het maakt niet zo veel uit geloof ik.
Zelf heb ik een ripstik dat is het zelfde maar dan goedkoper en je kan er nog harder mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, zelf had ik er één van 30 euro en hij doet het prima.
Heb hem nu een jaar, en nog steeds niet kapot of schade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zusje heeft hem gewoon bij de intertoys gehaald, is helemaal niets mis mee.. Is ook gewoon goeie kwaliteit. En ze kan er lekker op weaveborden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zusje (12) heeft een goedkope, en mn andere zusje (13) een echte, bij de goedkope zitten de wieltjes constant te los(op het board geschroefd) er is er zelfs al een keer 1 afgegaan! Bij de echte is dit nog nooit gebeurd, ook ben ik er( na het zelf ook 2 dagen te hebben gedaan) achter gekomen dat de echte veel makkelijker gaat, je wordt minder snel moe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hebze allebij
De je moet een ripstik kopen die goedkopen pen zijn onhandig en gaan snel kapot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had er een bij sidder gekocht, maar die was binnen een maand kapot. Toen heb ik er eentje gekocht bij streetsurfshop, en die doet het al 1 jaartje en is nog steeds niet kapot. Dus goedkopere zijn kwalitatief erg slecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zelf 1 van 120 euro gekocht, een echte en heb m al bijna 2 jaar maar gebruik hem niet meer.
Hij is echt bijna niet beschadigd, maar mijn vriendin heeft er 1 van 40 euro, daar is t wieltje vanaf gegaan en is niet meer te maken.