Iemand enig idee hoe het kan dat Calimero zwart is terwijl zijn ouders allebei wit zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.4K

Het beste antwoord

Hoe weet men zeker dat het zijn echte ouders zijn? Ik denk dat calimero een neefje is, net als kwik kwek en kwak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, ooit wel eens Calimero gezien? Hij zegt echt duidelijk mámá als hij zn mama aanspreekt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En bij de eerste aflevering wordt ie door zn moeder uotgebroed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha!! Dat zegt toch niets, misschien hebben zijn 'ouders' hem dat wijsgemaakt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor dit heldere antwoord! ;)

Andere antwoorden (7)

De schat is het zwarte 'schaapje', zonder haar moeder en vader..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar?Calimero is toch een jongetje?
Eeeeh.....het is een tékenfilm ????
Daar heeft klassieke genetica echt geen enkele invloed ; het mag al een wonder heten dat beide ouders van dezelfde diersoort zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet opeens weer aan Kung Fu Panda denken, waar de vader van de panda (een eend) halverwege het verhaal verteld dat die niet zijn echte vader is :)
+
Ja misschien is het een verzonnen tekenfilm?
Net zoals dat Alfred Jodocus Kwak een rode sjaal draagt,.. ooit wel eens een eend daarmee gezien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee nu je het zegt.... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik moest lachen om dat woordje 'misschien'. Zou je echt denken dat het verzonnen is? :O Maar een plusje ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of Donald Duck ; de enige eens die ALTIJD in zijn blote kont loopt, BEHALVE als-ie gaat zwemmen.......
Oorspronkelijk was Calimero niet zwart maar vuil, want Calimero verscheen voor het eerst in een wasmiddel reclame.
Later toen hij in tekenfilmpjes kwam is zijn kleur zwart gebleven omdat iedereen hem zo kende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, ik zou toch heel graag willen weten waarom ik een minnetje heb gekregen van een random persoon, want dit is toch echt een juist antwoord?
Anders steekt die eierdop van hem niet genoeg af
anneliez
12 jaar geleden
In een tekenfilm kan álles!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om het fabeltje enigszins natuurgetrouw te laten lijken had de kleur van Calimero geel, zwart of een combinatie van die kleuren kunnen zijn. Om het duidelijk te houden, hebben ze voor Calimero zwart gekozen, en voor Priscilla geel.