Wat zijn goede rollen bij een ballondebat?

Geen onderdelen van de luchtballon. Met argumentatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
11.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een ballon opdracht??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ballon debat bedoel ik....:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een debatsoort. 4 mensen zitten in een ballon en er moet er steeds 1 uit worden gegooid. Je moet beargumenteren waarom jij moet blijven zitten. Ik kan bijvoorbeeld zeggen: ik ben de enige die weet hoe de ballon werkt (monteur) en daarom moet ik blijven zitten, zonder mij gaan jullie dood. Beter 1 in leven dan geen...
Als tegenargument kun je dan aanvoeren dat ik ervan uitga dat de rest niet weet hoe het werkt en dat dat niet klopt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je uitleg, ik had er nog nooit van gehoord.

Antwoorden (1)

Een aantal voorbeelden die ik langs heb zien komen:

- De koningin
- Popsterren (bijv. Madonna, Michael Jackson)
- Andere bekende personen
- Bill Gates
- etc.

Argumenten kan je zelf wel verzinnen. De bedoeling van een ballondebat is (normaal gesproken) om te oefenen voor een echt debat, dus dat oefenen moest je maar eens mee beginnen. ;)