Kan iemand mij een goede skateboard aanraden zoals in de beschrijving?

Ik zoek een skateboard die snel is, maar ook goed is voor kleine tricks zoals ollie of kickflip. Ik ben niet van plan om op de skatebaan te gaan, maar meer voor vervoer en onderweg snelle trucjes. Ik zoek overigens geen longboard o.i.d. Budget rond de 50 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

kijk een bij de intersport of perry. of kijk bij marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vraagt naar het aanraden van een skateboard, niet waar je ze kan kopen (wat hij waarschijnlijk al wist).
http://www.youtube.com/watch?v=Lv1LWXOcOng
Wat dacht je van deze skateboards?
Die zijn wel snel!!
Maar wel knetterduur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk bij de lokale skatewinkel en zoek dan de grootste maat wietjes, swiss bones, en deck van ongv 8.0 inch en de trucks zijn dan niet zo belangrijk als je ze maar hebt