Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag dryfit sportkleding in de droogkast? ik sport heel veel en in de winter duurt het lang eer dat het droog is. en welk programma? wol?

drogen fitnesskleding dryfit snel

12 jaar geleden
in: Sport
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet wat voor stof het is,maar als je het in de droger doet dan is het beter om het in de lauwe stand te drogen en ik denk dat wol ook hieronder valt.

Zelf heb ik warm of lauw op mijn droger en als ik twijfel van stof dan droog ik het in de lauwe stand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou wel mogen, maar het wordt er niet mooier op. Bovendien wordt het dan heel statisch en dan kleeft het erg aan je huid. Beter kun je het ruim van elkaar ophangen, na één paar uurtjes is het echt wel droog. Je kunt ook een extra setje kopen natuurlijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik stop mijn eigen dry fitt spullen overal bij, maar niet warmer dan 40 graden. Ik ga er trouwens van uit dat je met droogkast een droogtrommel bedoelt en niet een wasmachine. Mijn droger heeft geen wol stand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe ze nooit in de droger, ik denk dat de kwaliteit dan echt minder wordt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding