Krijg je van hoelahoepelen een strakke buik?

Ik ben de laatse tijd bezig met hoelahoepelen en vroeg me af of dit de dikte van je buik kan veranderen :P

Weet jij het antwoord?

/2500

Wij hebben thuis een professionele hoepel en die is ervoor om een strakke buik en heupen te krijgen. Het werkt wel als je het elke dag even doet. Natuurlijk moet je dan ook beetje gezond eten.

je traint er vooral je taille mee, maar ook op je buik heeft het een positieve invloed. goed bezig!

je krijgt alleen een strakke buik als je zowieso al een goed figuur hebt, anders zie je het verschil niet. Toegevoegd na 2 dagen: Als je maat 48 hebt, zul je dus niet echt het verschil zien...

Afvallen doe je door meer calorieën te verbranden dan je tot je neemt... Je lichaam legt een voorraad calorieën aan in de vorm van vet. Dit vet zit (vooral bij dames) op de daarvoor bekende plekken. De mate waarin heeft met aanleg te maken. Het is een misvatting en het inspelen op emotie door te beweren dat als je ergens wil afvallen, je die spieren daar ook moet gebruiken. Ik noem maar: als je vet heb op je benen, kan je wel veel beenoefeningen doen maar dat zal een zeer beperkte resultaat hebben. Je spieren (ook die van je benen) halen de energie uit stoffen die ui het bloed komen. Dat is eerst hetgene wat in je maag zit en vervolgens het verbranden van vet. Wanneer je warm wordt zal de energie door je hele lichaam ópgewekt'worden dus blijft niet beperkt to alleen je benen. Wat echter WEL zo is is dat je de delen van je lichaam die je specifiek traint, meer 'toning'of vorm krijgt. Een combinatie duursport (aëroob) en krachtsport voor je 'locale delen'is aan te raden. Hoepelen kan gezien worden als sportief bezig zijn maar je gebruikt meer dan alleen je buik dus aan te raden is het wel Of Het nou beter werkt dan fietsen (bijv)......?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100