Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mezelf ertoe aanzetten om elke dag naar de sportschool te gaan?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
665
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit niet lekker in m'n vel/lijf, daarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het eens met Fiederieke: waarom zou je ieder dag naar die sportschool moeten?
Kimath
12 jaar geleden
Elke dag sportschool is niet nodig, tenzij je als topsporter ergens voor traint. Elke dag minstens 30 tot 60 minuten bewegen is wel aan te raden.
Kimath
12 jaar geleden
En dat bewegen kan alles zijn, hond uitlaten, wandelen, fietsen, de trap nemen in plaats van de lift. En dat is toch veel leuker (en goedkoper) dan elke dag in de sportschool rondhangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie nu pas in dat ik de lat een beetje te hoog leg... Bedankt allemaal!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Elke dag naar de sportschool lijkt mij een beetje te veel van het goede.

Ga wel elke dag de deur uit.

Lopend de boodschappen doen.
Een eindje wandelen.
Een stukje fietsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Maak het routine, ga elke dag om het zelfde tijdstip en beloon je zlef af en toe als je het volgehouden hebt.

Toegevoegd na 14 seconden:
*zelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een goede vriend die mee wil sporten. samen is leuker en je hebt steun aan elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt jezelf motiveren door te denken hoe je je voelt na het sporten, hoeveel positieve energie het gaat brengen etc..

Ben het overigens met anderen eens: elke dag is wel veel. Zijn er andere dingen die je leuk vindt/ waar je blij van wordt? Maak daar dan ook tijd voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegen iemand in huis vertellen dat je dat van plan bent en vragen of die je er helpt aan herinneren en je wilt stimuleren. Deze tip kun je proberen als er niemand is die met je naar de sportschool wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding