vroeger kon je die in een duikwinkel in Amsterdam kopen de beste winkel in duikspullen, ben de naam kwijt, kost wel een paar centen......maar lekker droog duiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op deze webshop:nu -14% korting

http://www.kitesurfshop.nl/accessoires-drysuits_19/
fremar
12 jaar geleden
http://watersport.marktplaats.nl/duiken-en-zwemsport/454216250-mannen-drrogpak-merk-beaver-schouderh-150-cm.html?return=eJwtjMsKwjAQRf%2Bl0C7zaMVFSpD6J6GJNiRthswURfHfnaKre869wzijzTsaNaLRZ2UaDK7Oy7gQgZEyFQibWF1NBNk5QrFl%2BTsRsMDlma3uPFoq7TDpdrj6yMCZifMVgRFvHv8rHK1iWHmYtn0NNc6s6cHqay13cIm94PGm7wB2qzooSHPxwfaqPzXj5wtUnDj0&df=1&fta=eNotjV1uwjAQhO%2ByD3m2DVLbWeUKvUK0jUNq4eBV1gFUxN1x2r7Nj%2BYbwRsehnfQtubhKtmImz2C7rn3XbS%2BFniOCZwrfpKynaK1RCscL4rLtkxrGvl8Q1zXMqucuVhC6FS33nVarI4lTn1w4bizG1plnohToxgOoBT%2FTkH%2By4dRDrJb35paVKINebrM9XtfuFZ8gBa5Dzuk7eIvJYDkRvz5L6%2FEAofH8%2FkC2F5G7g%3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een duikschool in Voorschoten met een bijbehorende winkel. Daar heb ik de mijne gekocht inclusief binnenpak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij elke duikschop ,duikwinkel en duikwebwinkel kun je droogpakken kopen ,al dan niet op maat gemaakt ,fabrikanten zijn onder andere BARE
TYPHOON
MARES
AQUATA
BEUCHAT
CRESSI-SUB
DIVESYSTEM
BEUCHAT
POLAR BEARS
RALF TEC afhankelijk van het gebruikte materiaal bestaande uit trilaminaat of neopreen
kijk bijvoorbeeld eens bij
divingplanet.nl
divocean.nl