Is het mogelijk met een blokbeugel in te snorkelen?

Ik rijg een blokbeugel en van mijn ouders mag ik die nooit uitdoen, en ik wil op snorkelen, kan ik de beugel en snorkel tegelijk in hebben, of wordt mijn mond dan te vol? Kan ik er nog mee praten?

Toegevoegd na 7 minuten:
ik bedoel eigenlijk zo'n uithaalbare beugel, zo'n 'blok'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.2K

Antwoorden (1)

Ik heb snorkelen en duiken gedaan toen ik een blokjesbeugel had, dit ging prima, ik had nergens last van. Die blokjes zijn niet zo groot, het mondstukje past er prima bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een blokjesbeugel kun je trouwens niet uit doen.
Praten met een mondstukje van een snorkel in lukt niet, met of zonder beugel.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ah, zo'n beugel bedoel je, daar kun je ook zonder problemen mee snorkelen :)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht ook een blokjesbeugel haha, alleen voor de zekerheid toch even gegoogled :P !!