Bij welke manege kan je buitenritten maken?

Ik en mijn vriendin willen samen een buitenrit gaan maken ergens in Nederland (maakt niet uit waar) Ik rij ongeveer 2 en 3/4 en zij ongeveer 3/4 jaar. we zijn 12 en 14 en gaan het liefste zonder begeleiding (kan ook Met) ons budget is ongeveer 45 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (6)

Aangezien jullie 12 en 14 zijn zullen jullie waarschijnlijk wel met begeleiding moeten. Het beste kan je naar een manege gaan die in de buurt van een bos ligt en daar naar meer informatie vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even googlen als ik jou was.
Dan vindt je het vast zo.
Ikzelf heb een keer een hele mooie buitenrit gemaakt bij een manege in Ameland, ik weet alleen de naam van deze manege niet meer.
Misschien is dit wat?:
http://www.manegegroot.nl/Buitenritten/Buitenritten2.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel manege's waar je een buitenrit kunt maken.. Je kan ook eens zoeken op www.bokt.nl daar staat sowieso veel leuke paarden info op, en ook veel over buitenritten., ook met ervaringen erbij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoek eens op paardenverhuur. kom je heeeeeeeeeeeeeel veel info tegen. Vaak kan je dan meerijden met een groep, maakt het ook wat goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een keertje een buitenrit gemaakt op de loonse en drunense duinen dat is heel leuk omdat je door verschillende soorten landschap gaat. Dit is zeker wel een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zonder begeleiding? Je loopt dan ergens met paarden die je niet kent, in een gebied waar je de weg niet kent. Ik denk dat je een leukere (en veiligere) tocht hebt met een begeleider/groep.
De manege waar ik rij, gaat bijna altijd naar buiten met de paarden, maar zij verhuren NOOIT paarden. Je rijdt altijd met een groep mee. En dat vindt ik heel verstandig van ze.

Manege Quadenoord in Renkum. Prachtige buitenritten door bos en over de hei.

Toegevoegd na 31 seconden:
..oja, de manege ligt midden in het bos!

Toegevoegd na 2 minuten:
en de paarden hebben vakantie in de laatste week van juli en de eerste twee weken van augustus.