Ik ben net begonnen met men buikspierenen en armspieren te trainen is het normaal dat het pijn doet?

Hey ik heb gisterenavond en deze morgend men arm en buikspieren getraind is het normaal dat men armen(onder en boven arm) nu zwak aan voelt en men buik nogal pijn doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ja dat is heel normaal. Bij sporten rek je spieren als het waren op en dat kan even zeer doen. De volgende keer doet het in iedere geval minder zeer en als je op dezelfde zwaarte blijft door trainen dan voel je niet zo veel meer. Het is dus de bedoeling dat je elke keer weer een tandje harder gaat. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
altijd een dag ertussen, je spieren moeten tijd krijgen te rusten en te herstellen.... je kan wel de ene dag de ene spiergroep trainen, en de andere de andere spiergroep.

Andere antwoorden (1)

No pain, no gain