waar kan ik live wwe (worstel) wedstrijden kijken op internet?

ik heb begrepen dat het niet in nederland voor uitgezonden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Antwoorden (2)

zoek op google naar sopcast. Installeer dit ( ik gebruik dit programma om eredivisie wedstrijden te kunnen zien) In Sopcast staat een hele lijst en de kans bestaat dat het er al tussen staat. Mocht dit niet zo zijn zoek dan op google met de woorden WWE+Sopcast en je ziet veel antwoorden over verschillende sites waar je op kan klikken zodat het beeld wordt uitgezonden met sopcast. Echt heel simpel om te doen. Veel kijk plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie de posts van mokummer ofzo.

Herhalingen van PPV's kun je ook nog terugvinden of Desirulez. Raw en Smackdown weet ik niet zeker.

Raw en Smackdown samenvattingen kun je ook kijken op de site van de WWE daar staat ze ook op.

Mag ik je trouwens er aan herinneren dat wanneer je de shows live kijkt dat het dan hier in Nederland middernacht is.