Zijn er in lwd winkels zoals de primark? Dus goedkope winkels waar ze toch kleren en hebbedingen van goeie kwaliteit hebben?

Ik ga morgen met mn zus shoppen in lwd
Nu kunnen we wel in elke winkel kijken maar we zijn er maar een paar uur
Dus zijn er nog winkels zoals primark in amsterdam en rotterdam, die goedkoop zijn maar toch van goeiw kwaliteit en leuke dingen

Zoja, welke straat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lwd ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me ook af wat lwd is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leeuwarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha sorry, ik ben gewend om lwd te typpen en niet het hele woord maar inderdaag; leeuwarden

Antwoorden (2)

Er is uitverkoop bij Scooter in winkelstraat nieuwestad kom je leuke kledingwinkels tegen. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk!
Er is vast een H&M.