Welke apparaat gebruiken om je buikspieren te trainen?

Ik ga volgende week beginnen met een dieet om de kilo's kwijt te raken die ik ben aangekomen vanwege het stoppen met roken. Nu wil ik daar dus een hulp middel bij gaan gebruiken zoals een buikspiertrainer maar welke? er zijn er zoveel die je op de tv en internet ziet dat ik er niet meer uitkom. Wie weet er een goede en vooral een betaalbare?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is de cheesecake niet zo handig;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha je hebt helemaal gelijk maar die wilde ik eigenlijk nog 1 keer gegeten hebben voordat ik aan mijn afvalrace ga beginnen.... het zelfde had ik toen ik ging stoppen met roken, ik rookte me helemaal suf die laatste week
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat voor jou zo werkt niks mis mee.
Succes!!!

Het beste antwoord

Ik geef je een tip, die apparaten van tv, als die echt zouden werken zoals je ziet in de filmjes op tv. Dan zou elke sportschool toch wel vol moeten staan met abshapers, abtronics en andere gekke apparaten.

Ik zal je vertellen, ik heb nog nooit een van deze apparaten op een sportschool gezien. Dus als tip houd je geld in je zak, koop inderdaad een hoepel of een springtouw, ga op de grond liggen met je voeten onder de kast en sit ups maken maar.

Maar buikspieren trainen is helaas niet de truc om kilo's kwijt te raken, daar is vooral geduld en doorzettingsvermogen voor nodig.

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ab Circle DELUXE
Train met dit buikspierapparaat in één beweging uw gehele middel.

Ab Circle Mini
Train met dit buikspierapparaat in één beweging uw gehele middel.

Ab Circle Pro
Train met dit buikspierapparaat in één beweging uw gehele middel.

Ab King Pro Actieset
Een klassiek buikspierapparaat van Tel Sell. Nek en lichaam worden volledig ondersteund.

Ab Rhythm Dance
Nu kunt u een geweldig danslichaam krijgen zonder die moeilijke bewegingen.

Ab Solution Pro
Train uw gehele lichaam zonder enige inspanning.

Ab Zone Twist
Wilt u ook een strak, slank en sexy lichaam? Dat kan met dit buikspierapparaat.

AB-X-Power
Combineert cardio- en buikspierenoefeningen voor het beste resultaat.

Perfect Situp
Buikspieroefeningen zijn nog nooit zo makkelijk en effectief geweest!

Power Plank
Bent u die pijnlijke oefeningen voor uw buikspieren helemaal zat?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, aandelen? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een matje of desnoods een badlaken is het goedkoopst, want om je buikspieren te trainen heb je helemaal geen apparaat nodig. Een oefenbankje kan ook, met als voordeel dat je daar veel meer mee kunt trainen dan alleen je buikspieren. Als je durft een trainingsbal, waarmee je min of meer automatisch allerlei spiergroepen traint omdat je in balans moet zien te blijven. Met een dumbellsetje met losse gewichten erbij ben je alles bij elkaar voor tussen de 50 en de 100 euro klaar voor een aantal simpele spieroefeningen van het hele lichaam. Heb je de smaak te pakken dan kun je altijd nog verder kijken. Het is een goed idee om wat meer spierweefsel te kweken omdat je daarmee meer vet verbrandt. Het is echter een fabel dat je met buikspieroefeningen lokaal buikvet kunt kwijtraken. Het lichaam en niet het soort oefening bepaalt waar vet wordt opgeslagen en waar het het eerste wordt verbrand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per ongeluk bij reacties gezet...
Trainen met een buikspierapparaat is natuurlijk prima, maar ik denk dat je wel een halve dag moet trainen om er een kilo per week af te krijgen. Het enige dat helpt is minder eten. Probeer Sonja Bakker of Dr Frank of "in de geest van..."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EEN HOEPEL!! in plaats van inschrijven op een sportschool en elke maand rond de €20,- betalen, kan je voor 50 euro n hoepel voor volwassenen kopen als je op gopgle woop hoepel of powerhoop (of wat erop lijkt) intypt krijg je een paar en dan kan je kiezen welk je wilt, best duur maar het helpt wel!! Je moet het wel kunnen he, anders krijg je blauwe plekjes tot je het leert (net als mij)... Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt! zeker voor een smalle taille! Heb het een tijdje met de wii gedaan pfoe, dat voel je echt.
Hangt af van je gewicht, lenigheid, oriëntatievermogen, etc, etc, etc. Want trampolines blijken ook goed te werken als je niet bang bent, wij hebben er zelf één ingegraven en die hebben we nu al een tijdje en ik kan zeggen dat het al wel wat verschil heeft gemaakt, vooral voor je conditie is het goed want het vergt wel veel van je.

TIP: Neem GEEN ronde maar een rechthoekige, ze zijn meestal wat duurder maar wel 20X zo goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een matje of desnoods een badlaken is het goedkoopst, want om je buikspieren te trainen heb je helemaal geen apparaat nodig. Een oefenbankje kan ook, met als voordeel dat je daar veel meer mee kunt trainen dan alleen je buikspieren. Als je durft een trainingsbal, waarmee je min of meer automatisch allerlei spiergroepen traint omdat je in balans moet zien te blijven. Met een dumbellsetje met losse gewichten erbij ben je alles bij elkaar voor tussen de 50 en de 100 euro klaar voor een aantal simpele spieroefeningen van het hele lichaam. Heb je de smaak te pakken dan kun je altijd nog verder kijken.

Het is een goed idee om wat meer spierweefsel te kweken omdat je daarmee meer vet verbrandt. Het is echter een fabel dat je met buikspieroefeningen lokaal buikvet kunt kwijtraken. Het lichaam en niet het soort oefening bepaalt waar vet wordt opgeslagen en waar het het eerste wordt verbrand.