Titel van oude sketch gezocht, iets met een bom en Bakema ?

Het is een sketch over een beambte aan de telefoon met een medewerker (bakema) op het strand die een bom gevonden heeft.. en dan tijdens dat telefoon gesprek moet ie ontmanteld worden... dingen als: heb je dan zelfs geen dubbeltje? ook niet in de voering? neem dan een knoop van je uniform om de schoef los te draaien!.....
en.... ook : er zijn twee draden... één van grijsachtig blauw, en één...van blauwachtig grijs, die moet je niet verwarren! ..... en zo gaat het door.

Heeft iemand een idee wat voor sketch dit is? Hij is al oud volgens mij.

Hartelijk dank voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.7K

Het beste antwoord

bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knap hoor!