Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Dragen ze bij turnen iets onder het turnpakje tijdens de wedstrijd?

M'n dochter gaat op hoger niveau turnen. Ze is nu 10. moet zij dan nog iets onder het turnpakje dragen? De een zegt van wel en de ander niet....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
26.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weten ze op haar turnclub toch
het beste?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

inprincipe is het het best niks te dragen omdat je wanneer het onder je pakje uitkomt straf punten krijgt, alleen als zij het echt niet fijn vind zou ze er een string onder kunnen doen.. het verschilt ook per turn club, bij de ene turn club zijn ze veel strenger, misschien daar nog even na vragen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Op tv heb ik wel eens grote internationale turnwedstrijden gezien en ik heb menigmaal de contouren van ondergoed onder een turnpakje opgemerkt.

Draag echter gewoon wat je zelf het lekkerst vindt. Kwestie van uitproberen dus.

Turnpak kun je qua vorm redelijk vergelijken met een zwempak en daar draag je in principe ook niks onder.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Ik droeg altijd ondergoed onder mijn turnpak, voor de hygiene. Maar er werd ons altijd gezegd dat het niet onder de turnpak uit mocht komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou niets dragen op oudere leeftijd worden altijd strings gedragen alleen op die leeftijd niets. In het pakje zit ook een bescherm ding iets..en ze is nog zo jong..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou er ook niets onder dragen. Geloof zelfs dat je strafpunten krijgt als er zichtbaar ondergoed onder je pakje uitkomt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag eerst eens aan haar zelf, hoe zij zich prettiger voelt, mét of zonder onderbroekje....
(Lees meer...)
jc54
12 jaar geleden
mijn dochter heeft altijd geturnd en ze mocht nooit een onderbroekje onder haar turnpakje, als ondergoed gezien wordt, krijg je puntenaftrek

Toegevoegd na 3 uur:
mocht van mij wel hoor, maar van haar trainer niet en ze had een eigen pakje, dus met wassen was het ook geen probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik deed het zelf niet, maar ik had meestal mijn eigen pakje aan. de geleende wedstrijdpakjes worden heus wel goed gewassen, dus dat hoeft ook niet.
Je kunt er wel wat onderaandoen, maar er is een kans dat je dit ziet, wat niet heel charmant is. Hoewel, toegegeven, als ze een pakje heeft dat snel opkruipt, zodat je haar billen ziet, zou het op zich wel fijn zijn, maar hier heb je ook speciale turnpakjeslijm voor.
Als je er echt iets onder wil dragen, maar geen normale onderbroek, kan je altijd nog een string doen, dat zie je waarschijnlijk niet, maar ik weet niet of ze daar niet een beetje jong voor is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo ie zo een onderbroek. maar een hemd die lijkt me wel warm. wel een onderbroek die er niet onder uit komt. dan kan je misschien strafpunten krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding