Waar zijn, behalve bij Ikea nog meer vingerpoppetjes te koop?

Voor max. 50 cent per stuk.
Mag via internet zijn maar heb er maar 30 nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoolopdrachtje? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, geen schoolopdracht :)

Antwoorden (6)

Bij de Wereldwinkel

Voorbeeld:
http://www.kleineschatten.nl/product.php?productid=16301&page=1

http://www.allesoverkinderen.nl/winkel/product_info.php?cPath=84_82&products_id=552

Of een andere winkel waar men Fair Trade produkten verkoopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah zien er super leuk uit!!! Helaas zijn ze wel wat boven het budget. Toch bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben ze niet in de wereld winkel. Wel als gelukspoppetje in een doosje, maar daar zijn maar 2 soorten van. En ik denk dat ze er op zijn minst 5 verschillende wil.
En de ww is duur......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ wiccalife
Dat lijkt me wel leuk, die gelukspoppetjes. Maar zoals ja al zegt, de wereldwinkel is erg duur.Bedankt voor het meedenken!
Volgens mij zijn die ook gewoon bij de wibra te koop bij de speelgoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu ook nog? Dan zal ik er zeker eens gaan kijken. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag ze laatst nog liggen. Zitten met 5 stuks in een verpakking volgens mij. Tenminste, de wibra in mijn woonplaats die heeft ze wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke fijn! Hopelijk hebben ze ze hier ook nog!
Bij de action. Weet niet wat ze kosten, maar ik heb ze gebruikt als traktatie voor mijn dochtertje voor school, dus niet duur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit kortgeleden geweest? Zo ja, prima dan ga ik er heen! bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was in februari.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok,was gisteren nog bij action en kon ze helaas niet meer vinden! toch bedankt voor je tip!
Ze waren een tijdje ook bij de xenos te koop, en anders kun je inderdaad kijken zoals hierboven is beschreven bij de action, wibra, zeeman, de wereldwinkel, misschien ook bij speelgoedwinkels?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je!
Bij de Hema
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf maken is ook een optie. Kijk maar bij bronnen.