Twee renners in Berlijn hadden dezelfde tijd, maar niet dezelfde plek.

Bij de 110m hordelopen voor de mannen hadden de tweede en derde finisher dezelfde tijd (13.15), maar toch kreeg er 1 zilver en 1 brons. Ik neem aan dat dit uit de beelden en/of tijdmeting in de duizendsten is gebleken.
Als de finishtijden op honderdsten worden bekekken, mag je dan op duizendsten je zilveren medaille mislopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Het beste antwoord

De finish-foto/finish-beelden moet dan beslissen wie net iets eerder met de romp over de finishlijn komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja natuurlijk, het gaat toch om de snelste. Of dat op tienden, hondersten of duizenden gaat. Tegenwoordig wordt alles electronisch geklokt, dus ze kunnen heel precies meten wie de snelste is.