Welke sport is geschikt om thuis te doen waarbij ik werk aan conditie en al mijn spieren train, zonder apparatuur aan te schaffen?

Ik bedoel niet iets als fitness, en wil niet grote en/of dure apparaten aanschaffen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hard lopen! Maar in huis een sport is niet mogelijk lijkt me! ;)

Je zou ook op de trap steps kunnen gaan doen.

Wat te denken van yoga? Hiermee kun je zelf al je spieren gebruiken en werken aan je conditie. http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-yoga-gids/1001004002382643/index.html

Pilates en Yoga. Er zijn diverse cd's te koop met voorbeeld oefeningen. Die je kunt uitvoeren voor de TV. Pilates is uitstekend voor het versterken van je buik en rug. Het verbetert je houding. Voor pilates en yoga heb je slechts een handdoek nodig. Een matje is overigens wel lekkerder om je oefeningen op te doen. Je zou ook kunnen denken aan spierversterkende oefeningen voor je buik, billen en benen. Ik kan je verschillende oefeningen uitleggen. Stuur maar een prive mailtje. Je moet denken aan sit ups (verschillende manieren zodat je verschillende spieren traint), push ups en oefeningen met de benen. Je kan ook 's ochtends met de TV meedoen. Op Nederland 1, met Olga Commandeur. Persoonlijk ben ik niet zo te spreken over hun manier van bewegen. Maar dat is voor iedereen verschillend. Wellicht dat jij het wel prettig vindt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100