Wat is leuk om te doen met moeder en dochter op een vrijdagavond?

TV kijken is geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.3K

Antwoorden (11)

Een gezelschapsspel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat de leeftijd van de dochter is maar een avondje stappen is altijd gezellig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is stappen geen goede optie denk ik.
Ga dan lekker een zwijmelfilm huren en ga lekker tegen je moeder aanliggen en wegzwijmelen bij de film.
Veel plezier.
Naar een leuke film gaan in de bioscoop.
Of een film huren met chips erbij.
Dat soort momenten vind ik altijd het leukst met mijn ouders en zus op een dag als deze, gezellig met zn alle een film kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(bord-)Spelletjes spelen?
Naar de film gaan?
Iets kleins gaan eten?
Samen lekker kokkerellen?
De vakantie alvast plannen (of nog uitkiezen en dus bedenken)?
Iets creatiefs gaan doen?
Samen puzzelen?
Op bezoek bij een eenzaam iemand?

Zomaar dingen die ik met een 12 jarige zou gaan doen (mijn kids zijn 6 en 3 dus is een totaal andere belevingswereld)...

Toegevoegd na 1 minuut:
zag op je profiel dat je 12 bent, dus ging er even voor het gemak vanuit dat je jezelf en je moeder bedoelde :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker gaan bowlen en daarna een lekker ijsje eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avondje in de sportschool of zoals veel vrouwen doen mocht het koopavond zijn: shop till you drop! Of een avondje bios.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samen 'vrouwendingen' doen, beetje tutten. Bijv. maskertje, nagels vijlen en lakken, nieuwe dingen met je haar of make-up proberen, etc.
Fijne avond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oude fotoalbums bekijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samen Triviant spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst een beauty moment, maskertjes, nagels lakken, mooi opmaken etc. daarna lekker een film kijken met popcorn en lekkers!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn talloze dingen die je kunt doen,shoppen en lady's avond met nagellak,lekkere maskertjes en veel make-up.Filmpjes of foto's van de kinderjaren bekijken of lekker samen sporten.
Samen gezellig een hapje gaan eten,of thuis kokkerellen ,fondue misschien.