bestaat er een programma waarmee je je kamer kan inrichten?

Ik vind het nogal leuk om met mijn inrichting van mijn slaapkamer te experimenteren. bestaat er een programma waarmee je de maten van je kamer en spullen kan ingeven en dan met je inrichting kan schuiven? (niet zo'n ingewikkeld programma aub..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag, deze ga ik volgen (ik ga binnenkort verhuizen ;-) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ImaginaryGirl ik heb in een andere vraag ook Google sketchup ofzo gevonden, zie deze link: http://sketchup.google.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor heb nu een spliksplinternieuwe inrichting haha alleen wat een puinhoop :( snel aan het opruimen dus, thanks durfnu

Het beste antwoord

Ja die bestaat zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah thanks even uitproberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjee werkt perfect! duurde even voor ik m'n kamer met z'n rare vorm er op had maar het is gelukt!

Andere antwoorden (1)

Via de site van IKEA kan je een kamer inrichten. Volgens mij is het alleen niet zo diepgaand als jij wilt. Ik heb het ook nog nooit geprobeerd!

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/planner_youth/index.html