wat is geschikt speelgoed voor een 2 jarige?

kleinkind binnenkort jarig

Toegevoegd na 7 minuten:
blokken hebben ze natuurlijk al!
eigenlijk hebben ze al zoveel...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik ga ook voor een loopfietsje, was voor mijn zoontje HET kado.
Maar ook boekjes, dvd (dora ofzo) zijn favoriet..
Duplo, playmobiel. Autootjes.. Die kleintjes zijn overal blij mee..
Zo'n keukentje is ook heel leuk om mee te spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Houten blokjes vind ik voor peuters een mooie speelgoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houten speelgoed, denk aan blokken of puzzel of treintje. Houd het iig simpel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of zo'n kleine fiets, een drie wieler van plastic ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een loopfietsje is ideaal voor die leeftijd.
Of spulletjes voor in de zandbak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prentenboek
cd of dvd met kinderliedjes
anneliez
12 jaar geleden
Strand spulletjes of een fiets of wat boekjes ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies.
Het is soms helemaal niet leuk, zo'n verjaardag van een kleinkind.
Eigenlijk hebben ze al genoeg.....

Je zou ze best iets kunnen geven wat de ontwikkeling stimuleert en waar het kind - pakweg - over een half jaar aan toe is.
Dat overleg je met de ouders.

Wat je ook kan doen, als opa of oma, is het bedrag wat je voor een kado wilt besteden, op een spaarrekening voor het kind zetten.
En het kind zelf dan een kleinigheidje geven, want het kind zelf van 2 jaar maakt het echt niet uit.

Wil je toch suggesties, dan zijn er hier ideeën in verschillende categorieën.

http://www.trend4joy.nl/houten-speelgoed-c-9.html?gclid=CK26qeCek6kCFQGGDgodghr6kQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een doos in een doos in een doos met veel pakpapier erom heen, voor kinderen van 2 is het uitpakken opzich een feest!
en een boekje is een verantwoord kado en ook leuk voor jezelf, lekker samen boekje lezen, gezellig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
maar dan wel lekker krakend en ritselend papier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd!
Ik denk een voorlees cd of anders zoals ze zegen houten blokken maar je kan ook die ene boeken geven die ze in hun mond mogen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dochter wordt over een paar maanden 2 en wat ik wel zou willen vragen aan de opa's en oma's is het volgende:

- Regenpak / paraplu
- Stofzuigertje
- Tienrittenkaart voor de speelboerderij
- Dekbedovertrek

(Niet dat ze alles krijgt, hoor... maar zodat ze kunnen kiezen)

Maar het beste advies staat hierboven al: vraag het de ouders. En als ze niks weten, is een kleinigheidje evt. aangevuld met een bedrag voor de spaarrekening natuurlijk de beste oplossing. Boekjes: altijd leuk. Duplo: altijd goed. Een grappig washandje: prima.