Wat voor een leuke/activiteiten kan je doen (wat geen geld kost) met slecht weer?

Er zijn genoeg leuke dingen die ik in mijn vrije tijd kan doen. Met de fiets of brommer ergens naar toe gaan, zwemmen, barbecue, terrasje pakken, kajakken, lekker zonnen, naar de bioscoop gaan, poolen enzovoort...

Het probleem is alleen OF het kost geld OF het moet goed weer zijn om te doen wat ik wil doen....

Ik heb veel te veel geld uitgegeven (wat ik nu terug moet betalen) en daarom moet ik voor mezelf flink bezuinigen.
Maar hoe?!

Aangezien het redelijk vaak slecht weer is in Nederland en ik toch wil genieten van het leven wil ik aan jullie vragen wat voor een leuke dingen ik kan doen.

Dingen die weinig geld kosten en dingen die ik ook met slecht weer kan doen.
(Alleen of met iemand anders, maakt niet uit.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.3K

Antwoorden (11)

Boeken lezen! Met een boek kun je de hele wereld rondreizen vanuit je kamer :)
Neem een abonnement op de bibliotheek of ga eens naar een boekenmarkt voor goedkope boeken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ helemaal mee eens!!! ik ben ook z'n lekkere biebmiep
Kimath
12 jaar geleden
Ik pak altijd een grote stapel kussen en gooi die op mijn bed, en dan lekker daar in wegduiken en uren lezen :D
Dingen buiten die minder kosten: ipv terras picknicken
ipv bioscoop, film huren
ipv poolen in cafe, thuis kaarten of ander spel
anneliez
12 jaar geleden
Vrijwilligerswerk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe ik al bij een bejaarde huis. 4uur per week.
okee het is misschien niet veel, maar vrijwilligers werk is eigenlijk tog wel werken en niet genieten van vrije tijd.
Wandelen.
Gewoon een eind gaan lopen in je omgeving. Dat schiet er heel vaak bij in.
Behalve paraplu ook rugzakje mee met wat eten en drinken en onderweg op een bankje naar mensen kijken.
Dit kan ook op de fiets.

En verder heb ik hier al ZO VAAK een hele waslijst opgesomd met allemaal leuke dingen en hobby's en bezigheden en activiteiten,
dat ik dat niet meer doe.

Kijk zelf maar hier:
http://hobby.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gaan dansen, of anders kun je verschillende balspelen organiseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gamen gamen en nog eens gamen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tikkertje :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de ouderwetse spelletjes van onder uit de kast pakken, klinkt oudbollig, maar begin maar eens met een potje monopoly, ik weet zeker dat je dan niet meer stopt voordat het uitgespeeld is! eraan beginnen is meestal het probleem!

Toegevoegd na 1 minuut:
kun je alsnog met geld smijten, al is het nepgeld, zo voelt het niet. Betaal maar eens 1000 euro te weinig tijdens het spel, en let maar eens op de reactie: priceless!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker in de plassen stampen. Als kind vaak gedaan en kostte niks. ;-)

Toegevoegd na 4 minuten:
Nu even serieus: breien, haken, borduren, naaien (op de markt hebben ze goedkope lappen stof en de Zeeman of Wibra hebben goedkoop brei/haakgaren).
12 jaar geleden
Online leren breien:

http://www.breien.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
+, wat een goeie site Siska! Dank je wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je zondag :)
Ik zag later pas dat jij ook al breien had toegevoegd aan je antwoord.
Een leuke film kijken, of een boek lezen!