Hoe turnringen aan betonnen plafond ophangen?

We hebben een set turnringen gekocht: http://www.henkenspeeltoestellen.nl/pages/index.php?catid=4&artikelid=955 Die willen we aan een betonnen plafond ophangen. Wat is de beste manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.7K

Het beste antwoord

Het korte antwoord is: met keilbouten. Maar je wil natuurlijk zeker zijn dat de boel niet naar beneden komt. Het ligt aan het materiaal van het plafond (het type beton) of het sterk genoeg is om het gewicht te dragen (inclusief de klappen van iemand die zwiert) en of het zo hard is dat je er een speciale boor voor nodig hebt. Als je zelf aan de slag gaat, let dan ook op dat je zeker weet dat er geen leidingen in dat plafond lopen. Daar zijn meet apparaatjes voor te krijgen.