Dat zou dan iemand zijn die opgewonden wordt van haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat er een soort obsessie bestaat voor haar maar dan hun eigen haar ,spiegel altijd in de buurt ,en kam enz .en natuurlijk de lust kapper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde nog toe voegen dat er inderdaad een lust kapper in Drente ,zich aan de dames aanbood :)ging langs de deur en maakte reclame .de dames dachten ach een kapper (met pruikje) maar dit bleek een wolf in Schaaps kleding :)ging heftig tekeer .nee het was tragisch maar toch moet je lachen .hij is inmiddels opgepakt . Dat was er waarschijnlijk 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die lustkapper bewijst al dat het vaak juist gericht is op haar van anderen.
Een fetish is dat je seksueel opgewonden word van bepaalde voorwerpen, lichaamsdelen of handelingen.
Iets wat door het grootste deel van de maatschappij vaak 'raar' gevonden word.

Haar fetish wil zeggen dat je opgewonden word van haar. Ruiken, aanraken, haar borstelen kan voor een persoon met een haar fetish zeer opwindend zijn.
12 jaar geleden
Dat is iemand die graag zijn (p.k) in iemands haar wrijft.
Want dat vind zon persoon lekker