Ik wil een goede borstspiertraining en buikspiertraining hebben, kan iemand mij daarbij helpen?

Ik ben 17 jaar en wil graag sterkere borst- en buikspieren (met name 'voor het oog'). Graag een opbouwend schema en duidelijk aanwijzingen wat te doen (dus niet: doe wat push-upps oid)

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik wil er liever niet voor naar de sportschool.

Weet jij het antwoord?

/2500

Er van uitgaande dat je een sportschool in de buurt hebt kan ik je de volgende oefeningen aanbevelen. De incline bench press dippen flyes Als je op kracht traint en groot wil worden doe je 4 setjes van 8_12 herhalingen Wil je op kracht/uithouding wilt trainen en dus atletischer gebouwd wil worden doe je 2_3setjes van 20 herhalingen. Voor de buik zou ik de volgende oefeningen aanbevelen schuine crunch rechte crunch knieen optrekken veel plezier Toegevoegd na 5 minuten: Om beter resultaat te krijgen moet je 1 seconde je spieren aangespannen houden als je omhoog komt bij de crunch. Dit kan bij elke oefening.

ik weet wat je bedoeld ik zou je het aanraden om eerst tot je 19de goed te sporten en gezond te eten en vanaf je 20ste goeie oefeningen doen zodat je sterkere borst- en buikspieren voor je 20ste heeft het niet veel nut want als je eenmaal stopt zullen ze snel wegaan(voor het oog) maar als je het doet op je 19-20-21-.. zal het langer blijven zelfs als je ermee stopt ik ken iemand die het gedaan heeft zoals ik het zei en hij doet niet meer aan sport maar zijn figuur ziet er Heel goed uit. Zelfs door je gezonde eetgewoonte en door te sporten zul je wel opvallen onder de mensen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100