Wanneer mag je anabole gebruiken

Ik train nu al een jaar of 4 85 kg 19%. DL 130 bp 115 sq 130

Ik wil graag weten. Waar ik op moet letten. Extra voeding? Speciaal schema? Waar moet ik me op voorbereiden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je vraag is, 'wanneer mag je anabolen gebruiken.'
Wel, dit is op doktersvoorschrift voor extreem magere, zieke mensen of personen die bvb. uit een coma ontwaken.

Op de vraag of het geschikt is voor jou, zou ik eerst aan je voeding werken, want een vetpercentage van 19% is aan de hoge kant.

Toegevoegd na 1 dag:
anabole steroïden of anaboleN, jongens toch ... het is toch meervoud ?
Leken zullen bitter weinig begrijpen van je termen...
Ik vermoed 19% vetgehalte en vermoedelijk bedoel je:
DL 130 is deathlift 130 kg maximum
bp 115 is bench press 115 kg maximum
sq 130 is squaten met 130 kg maximum

Een eiwitdieet lijkt me voor jou perfect om de 19% naar beneden te werken, en meer cardio-training.

Als je tenminste wil trainen om er ook gespierd uit te zien en niet alleen voor de kracht.

Als je anabolen gebruikt wil ik toch nog even meegeven dat je nooit meer dezelfde zal zijn. Na de uitwerking ervan val je in een soort zwart gat en als je stopt of minder traint.
Wat meestal volgt is verdikken, en de wens dat je ze nooit had gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, een minnetje ... maak u bekend o edele stiekemerd.

Andere antwoorden (2)

Als je helemaal afgetraind bent zou ik voedingsschemas gaan volgen. Als je dan een jaar of tien geen vooruitgang boekt maar eens weer kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhhh... anabolen zijn verboden middelen.
Dus jou vraag is makkelijk te beantwoorden met "nooit"
Behalve op voorschrift van een arts.
Maar aangezien ze nogal bijwerkingen hebben zal ook die daar erg terughoudend in zijn.