weet iemand of er op dit moment ergens kermis in amsterdam is?

mijn dochtertje wilt heel graag, maar het lukt me niet er achter komen via internet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Antwoorden (4)

Nee er is pas op 22 september weer kermis, in Slotervaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nu even geen kermis in Amsterdam. Er is er nu wel de Parade met een draaimolen en overdag de kinderparade. Heeft wel wat weg van een ouderwetse kermis.

Later trouwens wel:
Kermissen in 2009
14 t/m 29 maart: Haarlemmerweg - Cultuurpark Westergasfabriek
2 april t/m 13 april: Stadioplein - Zuid
4 april t/m 12 april: Dam - Centrum
22 april t/m 3 mei: Mercatorplein - de Baarsjes
25 april t/m 1 mei: Dam - Centrum
5 t/m 10 mei: IJsselstraat - Zuideramstel
22 mei t/m 1 juni: Anderlechtlaan - Slotervaart
26 mei t/m 1 juni op Plein 40-45 - Geuzenveld
5 t/m 14 juni: Buikslotermeerplein - Noord
22 t/m 27 september: Sierplein - Slotervaart
15 t/m 25 oktober: Dam - Centrum
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is wel kermis in Oostzaan. Dat is vanaf Amsterdam ook echt te doen. Bus 94 rijdt vanaf Centraal er zelfs langs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Beverwijk is ook een kermis...Is best te dien toch vanuit Amsterdam?