Hoe kan je banden van een skelter oppompen?

het ventiel van de banden is niet geschikt om met een gewone fietspomp op te pompen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
9.2K

Het beste antwoord

Je ziet tegenwoordig vaak van die fietspompen met een drukregelaar. Zijn voor een paar euro te koop bij Blokker en Action. Deze passen standaard op een autobandventiel en hebben een aantal verloopnippels voor oa fietsventielen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat had ik bij een fiets ook, toen moesten we elke keer naar het tankstation om de autobanden-pompmachine te gebruiken, dus misschien kan dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan verloop nippeltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Halfords kun je voor een euro of 2 een verloopnippel kopen, die je gewoon op je skelterventiel kan draaien zodat je hem met je fietspomp op kan pompen.