Wat voor leuks kunnen wij zondag doen in de buurt van Baarn?

Zondag gaan wij weer eens een keertje naar Nijhof in Baarn. Heeft iemand een leuk idee wat we de rest van de dag kunnen doen in de buurt van Baarn? Liefst iets als wandelen, winkelen, leuk stadje of dorpje bezoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt vlak bij Wassenaar. Misschien ff bij Max en Willem aanbellen voor een bezoekje. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zeg je nou????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben ze Wassenaar verplaatst dan???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Baarn :) Dofa: Wassenaar ligt bij Den Haag
Baarn ligt bij Utrecht

Het beste antwoord

Ga wandelen bij kasteel Groeneveld! Is vlakbij en een mooie tuin waar (als ik het me goed herinner) ook beeldende kunst te zien is. Je kan het museum Groeneveld ook zelf bezoeken en er is ook een café/restaurant. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Paleis soestdijk licht er vlak bij, en Baarn is bijna omringt door bossen waar je kan wandelen.
Verder is dagrecreatie drakenstein leuk om te picknicken en heb je veel restaurants in de lage vuurse, dit is ook zomers een heel toeristisch dorpje